تحصیل در استرالیا

استرالیا کشوری ثروتمند بوده و از دانشگاه های بسیار عالی برخوردار میباشد . تحصیل در استرالیا آرزوی هر دانشجویی میباشد.

تحصیل در استرالیا

استرالیا کشوری ثروتمند بوده و از دانشگاه های بسیار عالی برخوردار میباشد . تحصیل در استرالیا آرزوی هر دانشجویی میباشد.

تحصیل در استرالیا شامل تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا و حتی در مدارس میشود. تحصیل در استرالیا از نظر هزینه ها و حتی علمی مزیت های بسیاری نسبت به تحصیل در دانشگاه های کشورهای اروپایی و امریکا دارد.یکی دیگر از مزیت های دانشگاه های استرالیا، شاغل شدن بلافاصله پس از فارغ التحصیلی است.

  • ۰
  • ۰

مقطع کارشناسی ارشد در استرالیا به دو صورت ارائه می شود:

Master by coursework

(Master by Research (Mphil

طول دوره های کارشناسی ارشد در استرالیا بین یک تا دو سال میباشد و داشتن مدرک کارشناسی مرتبط، یک شرط اصلی برای گرفتن پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در استرالیا می باشد. اما برخی از رشته های بازرگانی و IT هستند که دانشجویان رشته های متفاوت می توانند برای ادامه تحصیل خود در مقطع فوق لیسانس در استرالیا آن ها را انتخاب کنند.

توجه داشته باشید که برخی رشته های خاص در مقطع فوق لیسانس تنها در ترم اول سال ارائه می شوند، بنابراین هرچه زودتر برای مشاوره با اقدام کنید تا بتوانیم بهترین برنامه درسی را به شما ارائه دهیم.

هزینه کارشناسی ارشد

هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در استرالیا بین 30000 الی 40000 دلار در سال بوده و پرداخت شهریه به صورت ترم به ترم انجام می شود.

Master by Coursework

با وجود اینکه این نوع فوق لیسانس بر پایه پژوهش نیست، بخش بزرگی از آن را کار تحقیقاتی تشکیل داده و دانشجویان نیاز به درکی عمیق از یک زمینه پژوهشی خاص، از طریق انجام تحقیقات مستقل را دارند.

شرایط پذیرش:

1-داشتن مدرک کارشناسی مرتبط

2-داشتن سابقه کار مرتبط (این شرط برای تمام رشته ها نیست)

3-دانش زبان انگلیسی : آیلتس آکادمیک (با overall 6.5 و ریزنمرات 5.5 یا بالاتر)

توجه داشته باشید اگر پیش زمینه آکادمیک لازم برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد را نداشته باشید، می توانید از دوره های پیش نیاز Graduate Diploma  و Graduate Certificate استفاده کنید. ارائه پذیرش برای این دوره ها در دانشگاه های مختلف متفاوت است.

اگر دانشجو حداقل سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد را نداشته باشد، می توان پذیرش ترکیبی زبان انگلیسی + کارشناسی ارشد را دریافت کرد. با این وجود داشتن مدرک زبان انگلیسی با نمره کافی از لحاظ اقتصادی برای دانشجویان به صرفه تر خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که می توان ابتدا پذیرش دانشگاه را به صورت مشروط دریافت کرد و سپس نمره زبان را به دانشگاه ارائه داد.

Master by Research

این نوع کارشناسی ارشد معمولا پیش نیاز دوره دکترا در استرالیا می باشد. هدف این نوع کارشناسی ارشد آموزش مهارت های پژوهش و توانایی شناسایی مسائل متفاوت و پیدا کردن راه حل های مناسب آن ها به دانشجویان است.

با توجه به عملکرد دانشجو، احتمال اینکه بتوان بعد از یک سال تحصیل در این نوع فوق لیسانس به مقطع دکترا ارتقا پیدا کرد وجود دارد.

شرایط پذیرش:

1-داشتن مدرک کارشناسی مرتبط

2-داشتن سابقه کار و پژوهش مرتبط

3-دانش زبان انگلیسی : آیلتس آکادمیک (با overall 6.5 و ریزنمرات 5.5 یا بالاتر)

4-پروپوزال

امکان گرفتن بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد در استرالیا

با توجه به سوابق آکادمیک دانشجو، می توان برای بورسیه های تحصیلی جزئی درخواست داد. گاهی اوقات دانشکده های دانشگاه های مختلف بورسیه های تحصیلی مختلفی را برای دانشجویان ممتاز در نظر می گیرند. شانس گرفتن بورسیه های تحصیلی بهتر در مقطع فوق لیسانس پژوهشی (Master by Research) بیشتر است.

 

منبع: شرکت MYC

  • ۹۸/۰۶/۰۴
  • saeed saeed

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی