تحصیل در استرالیا

استرالیا کشوری ثروتمند بوده و از دانشگاه های بسیار عالی برخوردار میباشد . تحصیل در استرالیا آرزوی هر دانشجویی میباشد.

تحصیل در استرالیا

استرالیا کشوری ثروتمند بوده و از دانشگاه های بسیار عالی برخوردار میباشد . تحصیل در استرالیا آرزوی هر دانشجویی میباشد.

تحصیل در استرالیا شامل تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا و حتی در مدارس میشود. تحصیل در استرالیا از نظر هزینه ها و حتی علمی مزیت های بسیاری نسبت به تحصیل در دانشگاه های کشورهای اروپایی و امریکا دارد.یکی دیگر از مزیت های دانشگاه های استرالیا، شاغل شدن بلافاصله پس از فارغ التحصیلی است.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدت دوره کارشناسی در استرالیا

دوره های کارشناسی در استرالیا معمولا 3 تا 5 ساله هستند. تعداد معدودی از دانشگاه ها هستند که به دلیل نداشتن تعطیلات میان ترمی، دوره های کارشناسی را طی دو سال ارائه می دهند.

دوره های کارشناسی 3 ساله شامل رشته هایی مانند IT، بازرگانی و هنر هستند.

دوره های کارشناسی 4 ساله شامل رشته های مهندسی یا رشته های کارشناسی با رتبه ممتاز (Bachelor with Honours) می باشند.

دوره های کارشناسی 5 ساله شامل رشته هایی مانند پزشکی و رشته های Double Degree می شوند.

رشته های Double Degree

زمانی که یک دانشجو در حال تحصیل همزمان در دو رشته باشد و هر دو رشته را در زمانی کوتاه تر از مدت استاندارد تمام کند، مدرک وی پس از فارغ التحصیلی به صورت Double Degree یعنی برای هر دو رشته به وی اعطا می شود. این گونه رشته ها شامل کارشناسی IT/موسیقی یا IT/حقوق می شوند.

هزینه تحصیل کارشناسی در استرالیا در سال 2019

هزینه های دوره تحصیل کارشناسی در استرالیا، با توجه به نوع رشته و رتبه دانشگاه، سالانه 20000 تا 40000 دلار استرالیا می باشد.

پرداخت شهریه

پرداخت شهریه دانشگاه به صورت ترمی می باشد. به خاطر داشته باشید که دانشجویان هزینه بیمه (OSHC) را باید به صورت کامل و برای کل دوره تحصیلی خود پرداخت کنند.

انتخاب رشته های Double Degree

دانشجویان بین المللی می بایست رشته خود را از میان رشته های ارائه شده توسط دانشگاه انتخاب کنند. این به این خاطر است که هر رشته کد CRICOS مربوط به خود را دارد که در واقع رشته های ارائه شده به دانشجویان بین المللی توسط این کد در سیستم آموزشی دولتی استرالیا شناخته می شوند. بنابراین دانشجویان نمی توانند رشته ها را به انتخاب خود ادغام کنند و رشته باید از قبل توسط دانشگاه تعریف شده باشد.

تاریخ های ورودی دانشگاه

فوریه، جولای و اکتبر (ورودی تابستان)

ارائه رشته ها در ورودی های مختلف

ورودی ماه اکتبر اکثرا بسیار محدود است. بنابراین قبل از درخواست پذیرش باید حتما از این مسئله مطمئن شوید. برخی رشته ها (معمولا رشته هایی که ورودی آن ها محدود است) تنها در ترم اول ارائه می شوند. از این جهت ورودی رشته ها قبل از ارسال درخواست پذیرش باید حتما بررسی شود.

آزمون های زبان مورد تایید دانشگاه ها

آزمون های رایج آیلتس و تافل هستند. آزمون های دیگری هم هستند که قابل قبول می باشند که می توانید این آزمون ها را در سایت هر دانشگاه چک کنید.

حداقل سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای مقطع لیسانس در استرالیا

معمولا حداقل سطح زبان انگلیسی مورد نیاز دانشگاه های استرالیا برای مقطع کارشناسی آیلتس 6.0 است که هیچ یک از ریز نمرات آن زیر 5.5 نباشد. با این وجود دانشگاه ها و رشته هایی هستند که نیاز به سطح زبان انگلیسی بالاتری دارند.

حداقل سطح آکادمیک مورد نیاز برای مقطع لیسانس در استرالیا

سطح آکادمیک مورد نیاز برای اکثر دانشگاه های استرالیا برای مقطع کارشناسی ارشد داشتن مدرک معادل سال 12 استرالیا می باشد. برخی رشته ها ممکن است برای رشته هایی مانند طراحی و موسیقی، به مدارک مضاعفی مانند پورتفولیو نیاز داشته باشند. دانشگاه هر دانشجو را بر اساس معدل کلی وی و کشوری که در آن فارغ التحصیل شده است بررسی می کند. در برخی رشته ها تمرکز بیشتری روی درس هایی خاص گذاشته می شود. به عنوان مثال برای دانشجویانی که برای رشته مهندسی درخواست پذیرش می دهند، به عملکرد دانشجو در درس هایی مانند ریاضی توجه بیشتری می شود.

دوره های زبان انگلیسی

در صورتی که سطح زبان انگلیسی دانشجو از حد مورد نیاز پایین تر باشد، دانشگاه ها می توانند پذیرش دوره زبان + دوره کارشناسی را برای دانشجو صادر کنند.

طول دوره زبان انگلیسی

طول این دوره بستگی به ریز نمرات آزمون زبان دانشجو دارد. به عنوان مثال، Writing و Reading از جمله مهم ترین ریز نمرات هستند.مدت دوره های زبان معمولا 5 هفته یا بیشتر طول میکشد.

تحصیل همزمان لیسانس و زبان انگلیسی

دانشجو باید قبل از شروع مقطع کارشناسی، دوره زبان خود را به اتمام برساند. در واقع، گذراندن موفقیت آمیز دوره زبان، شرط ورود به مقطع کارشناسی می باشد.

آزمون های پس از دوره زبان انگلیسی

دوره های زبان متفاوتی مانند GE (General English)، EAP (English for Academic Purposes) و EAP PLUS وجود دارد. اگر دوره های EAP PLUS یا Direct Entry Program برای دانشجو در نظر گرفته شود نیازی به امتحان آیلتس یا تافل نیست و وی می تواند پس از گذراندن دوره زبان مستقیما وارد مقطع کارشناسی شود.

دانشجویانی که حداقل سطح آکادمیک مورد نیاز دانشگاه را ندارند

در صورتی که دانشجو حداقل سطح آکادمیک مورد نیاز دانشگاه را نداشته باشد، می تواند قبل از شروع دوره کارشناسی، دوره های پیش نیاز را بگذراند.

دوره پیش نیاز رایج برای مقطع لیسانس Foundation نام دارد. دوره Foundation بسته به نیاز دانشجو می تواند بین 6 ماه تا یک سال باشد.

برخی دوره های پیش نیاز ممکن است ترکیبی از درس های فنی و دوره کارشناسی باشند. به عنوان مثال، اگر سطح آکادمیک کارشناسی IT داشتن معدل کلی 5 از 7 باشد و معدل دانشجو 4.5 از 7 باشد، ممکن است بتواند برای دوره Diploma of IT + Bachelor of IT پذیرش دریافت کند.

به خاطر داشته باشید که سطح زبان مورد نیاز برای دوره های پیش نیاز پایین تر از بخش تحصیلات عالیه است.

انتخاب دوره پیش نیاز مناسب شما

تصمیم گیری در این خصوص به عهده دانشگاه خواهد بود. درخواست پذیرش برای مقطع کارشناسی برای دانشگاه ارسال می شود و در صورتی که دانشجو واجدالشرایط ورود مستقیم به دوره کارشناسی نباشد، دانشگاه نامه پذیرش ترکیبی را صادر می کند.

مدرک معادل سال 12 استرالیا در ایران

مدرک معادل سال 12 استرالیا در ایران دوره پیش دانشگاهی می باشد. البته به خاطر داشته باشید که می توانید با مدرک دیپلم به دانشگاه درخواست پذیرش داده و برای دوره Foundation و لیسانس پذیرش دریافت کنید.

مدرک معادل سال 12 استرالیا در مالزی

توجه داشته باشید که در مالزی مدارس مختلفی وجود دارند. معادل سال 12 استرالیا در مدارس استاندارد مالزی، داشتن مدرک SPM است.

 

منبع: شرکت MYC

  • saeed saeed
  • ۰
  • ۰

مقطع کارشناسی ارشد در استرالیا به دو صورت ارائه می شود:

Master by coursework

(Master by Research (Mphil

طول دوره های کارشناسی ارشد در استرالیا بین یک تا دو سال میباشد و داشتن مدرک کارشناسی مرتبط، یک شرط اصلی برای گرفتن پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در استرالیا می باشد. اما برخی از رشته های بازرگانی و IT هستند که دانشجویان رشته های متفاوت می توانند برای ادامه تحصیل خود در مقطع فوق لیسانس در استرالیا آن ها را انتخاب کنند.

توجه داشته باشید که برخی رشته های خاص در مقطع فوق لیسانس تنها در ترم اول سال ارائه می شوند، بنابراین هرچه زودتر برای مشاوره با اقدام کنید تا بتوانیم بهترین برنامه درسی را به شما ارائه دهیم.

هزینه کارشناسی ارشد

هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در استرالیا بین 30000 الی 40000 دلار در سال بوده و پرداخت شهریه به صورت ترم به ترم انجام می شود.

Master by Coursework

با وجود اینکه این نوع فوق لیسانس بر پایه پژوهش نیست، بخش بزرگی از آن را کار تحقیقاتی تشکیل داده و دانشجویان نیاز به درکی عمیق از یک زمینه پژوهشی خاص، از طریق انجام تحقیقات مستقل را دارند.

شرایط پذیرش:

1-داشتن مدرک کارشناسی مرتبط

2-داشتن سابقه کار مرتبط (این شرط برای تمام رشته ها نیست)

3-دانش زبان انگلیسی : آیلتس آکادمیک (با overall 6.5 و ریزنمرات 5.5 یا بالاتر)

توجه داشته باشید اگر پیش زمینه آکادمیک لازم برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد را نداشته باشید، می توانید از دوره های پیش نیاز Graduate Diploma  و Graduate Certificate استفاده کنید. ارائه پذیرش برای این دوره ها در دانشگاه های مختلف متفاوت است.

اگر دانشجو حداقل سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد را نداشته باشد، می توان پذیرش ترکیبی زبان انگلیسی + کارشناسی ارشد را دریافت کرد. با این وجود داشتن مدرک زبان انگلیسی با نمره کافی از لحاظ اقتصادی برای دانشجویان به صرفه تر خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که می توان ابتدا پذیرش دانشگاه را به صورت مشروط دریافت کرد و سپس نمره زبان را به دانشگاه ارائه داد.

Master by Research

این نوع کارشناسی ارشد معمولا پیش نیاز دوره دکترا در استرالیا می باشد. هدف این نوع کارشناسی ارشد آموزش مهارت های پژوهش و توانایی شناسایی مسائل متفاوت و پیدا کردن راه حل های مناسب آن ها به دانشجویان است.

با توجه به عملکرد دانشجو، احتمال اینکه بتوان بعد از یک سال تحصیل در این نوع فوق لیسانس به مقطع دکترا ارتقا پیدا کرد وجود دارد.

شرایط پذیرش:

1-داشتن مدرک کارشناسی مرتبط

2-داشتن سابقه کار و پژوهش مرتبط

3-دانش زبان انگلیسی : آیلتس آکادمیک (با overall 6.5 و ریزنمرات 5.5 یا بالاتر)

4-پروپوزال

امکان گرفتن بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد در استرالیا

با توجه به سوابق آکادمیک دانشجو، می توان برای بورسیه های تحصیلی جزئی درخواست داد. گاهی اوقات دانشکده های دانشگاه های مختلف بورسیه های تحصیلی مختلفی را برای دانشجویان ممتاز در نظر می گیرند. شانس گرفتن بورسیه های تحصیلی بهتر در مقطع فوق لیسانس پژوهشی (Master by Research) بیشتر است.

 

منبع: شرکت MYC

  • saeed saeed
  • ۰
  • ۰

دکترا در استرالیا پژوهش محور است

مقطع دکترا در استرالیا متمرکز بر یک پروژه تحقیقاتی جدید است که نتایج آن به افزایش اطلاعات و درک از یک زمینه علمی خاص کمک کند. هدف مقطع دکترا آموزش نحوه تحقیقات به گونه ای است که مهارت پژوهش مستقل در دانشجویان را افزایش دهد.

طول دوره دکترا در استرالیا

دوره دکترا در استرالیا معمولا 3 تا 4 سال است.

پروپوزال

پروپوزال باید همزمان با درخواست پذیرش به دانشگاه ارسال شود. بنابراین انتخاب موضوع مناسب و تطبیق آن با تحقیقات اساتید دانشگاه مورد نظر اهمیت زیادی دارد.

شرایط آکادمیک گرفتن پذیرش برای مقطع دکترا در استرالیا

مدارک رایج مورد نیاز برای مقطع دکترا در استرالیا عبارتند از:

  • مدرک لیسانس
  • مدرک فوق لیسانس پژوهشی یا فوق لیسانس Coursework همراه با مقالات و سابقه کار پژوهشی

ارتباط رشته مورد نظر برای مقطع دکترا با سوابق تحصیلی

مدارک تحصیلی و موضوع مورد نظر شما برای انجام تحقیقات در مقطع دکترا در استرالیا باید در یک راستا باشند تا مشخص شود دانشجو به دانشی قابل توجه از موضوع تحقیق مورد نظر رسیده است.

مدت زمان بررسی درخواست پذیرش دکترا

بررسی درخواست پذیرش دکترا در استرالیا نسبت به سایر مقاطع بیشتر طول می کشد. این به این دلیل است که علاوه بر بررسی مدارک تحصیلی شما، یک استاد راهنما برای تحقیقات شما باید تعیین شود. دریافت تأییدیه استاد راهنما از دانشکده مربوطه معمولا زمان زیادی می برد.

قدم اول برای تحصیل دکترا در استرالیا

پیشنهاد ما این است که دانشجویان متقاضی این دوره، زمان کافی برای یافتن زمینه تحقیق مورد نظر خود و آماده کردن پروپوزال اختصاص دهند.

استاد راهنما

برخی دانشگاه ها ممکن است فرم پذیرش را برای دانشکده مربوطه ارسال کرده و استاد راهنمای مناسب برای دانشجو را مشخص کنند، اما پذیرش اکثر دانشگاه ها نیازمند داشتن یک استاد راهنما در زمان درخواست پذیرش است.

نقش مشاور تحصیلی در این پروسه

ما به عنوان نماینده دانشگاه های استرالیا و نیوزیلند می توانیم در مورد نحوه ارتباط با استاد راهنما به متقاضیان مشاوره داده و برای گرفتن پذیرش از دانشگاه ها اقدام کنیم. بعد از پیدا کردن استاد راهنما توسط دانشجو ما می توانیم فرم درخواست پذیرش را به همراه مدارک تحصیلی تأیید شده (که توسط ما انجام می گردد) به دانشگاه ارسال کنیم. در صورتی که پروپوزال دانشجو آماده باشد، خدمات ما شامل پیدا کردن استاد راهنما نیز می شود.

دریافت توصیه نامه استاد

برخی از دانشگاه ها فرمت خاص خود را دارند و برخی از آن ها نیاز دارند توصیه نامه استاد به صورت محرمانه برای آن ها ارسال گردد. برای اطلاع از روش ارسال وصیه نامه ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را تعیین کنید.

افرادی که در مالزی تحصیل کرده اند

ما همواره به دانشجویانی که در مالزی تحصیل کرده اند پیشنهاد می کنیم در صورتی که به زبان انگلیسی دوره تحصیل خود را گذرانده اند، نامه Medium of Instruction را از دانشگاه خود دریافت کنند. این نامه همراه سایر مدارک برای دانشگاه ها ارسال می شود و تصمیم گیری در مورد نیاز به ارائه مدرک زبان یا معافیت از آن با دانشگاه میزبان خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای درخواست پذیرش برای مقطع دکترا در استرالیا

  • مدرک و ریزنمرات فوق لیسانس
  • مدرک و ریزنمرات لیسانس
  • رزومه
  • مدرک زبان انگلیسی
  • انگیزه نامه
  • مدارک مالی
  • توصیه نامه
  • پروپوزال
  • پایان نامه فوق لیسانس

زمان شروع دوره دکترا در استرالیا

این موضوع وابسته به سیاست دانشگاه مقصد است. برخی دانشگاه ها دو ترم را برای شروع مقطع دکترا اختصاص می دهند (مارچ و جولای) و برخی دیگر انعطاف پذیر هستند.

بورسیه تحصیلی دکترا در استرالیا

دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های استرالیا و نیوزیلند بسیار دشوار است. هر ساله هزاران دانشجو برای دریافت این بورسیه های تحصیلی درخواست می دهند، بنابراین رقابت زیادی برای دریافت آن ها وجود دارد و دریافت آن ها منوط به داشتن سوابق تحصیلی و پژوهشی ممتاز است.

هزینه تحصیل در مقطع دکترا در استرالیا

دانشجویان بین المللی شهریه سالانه معادل 30000 تا 40000 دلار استرالیا دارند و پرداخت آن به صورت ترم به ترم انجام می شود.

هزینه تحصیل در مقطع دکترا در نیوزیلند

دانشجویان بین المللی شهریه سالانه معادل 6000 تا 7000 دلار نیوزیلند دارند و پرداخت آن به صورت سالانه انجام می شود.

اجازه کار در زمان تحصیل

شما به عنوان دانشجو دکترا اجازه کار تمام وقت را خواهید داشت.

 

منبع: سایت شرکت MYC

  • saeed saeed
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال ارزان ترین دانشگاه های استرالیا هستید باید بگوییم،دانشگاه های استرالیا، از بسیاری از دانشگاه های اروپا ارزان تر هستند.

در این مقاله جامع سعی کرده ایم که دانشگاه های استرالیا را موشکافی کنیم.در زیر لیستی از بهترین و مهم ترین دانشگاه های استرالیا(به همراه عکس دانشگاه های استرالیا) را مورد بررسی قراره داده ایم:

دانشگاه گریفیث

دانشگاه گریفیث در سال 1971 در کوئینزلند تاسیس شد. دانشگاه گریفیث به دلیل انطباق خلاقانه با تغییرات جهانی و منطقه ای و در بر داشتن تنوع و ابتکار آموزشی و تربیتی از شهرت خاصی برخوردار است.

دانشگاه گریفیثدانشگاه گریفیث تنها مکانی برای‌ آموزش و یادگیری نیست بلکه به ارائه خدمات و تسهیلات مفیدی می‌پردازد و شامل تعدادی باشگاه, رستوران و فعالیت‌هایی است که با داشتن 5 پردیس و بیش از 37,000 دانشجو که 7,000 تای آنها دانشجویان بین المللی هستند مکانی است سرگرم کننده که پذیرش در آن به راحتی انجام می‌گیرد.

دانشگاه وسترن سیدنی

دانشگاه وسترن سیدنی در سال 1989 تاسیس گردیده و با داشتن 7 پردیس و 35,000 دانشجو و به وسعت 4,050 هکتار در گریتر وسترن سیدنی واقع شده است.

در این دانشگاه هدف ما بر این است که شما را به نقطه اوج حرفه‌ای که انتخاب کرده اید برسانیم.

این امر به شکل‌ برنامه‌های خاصی طراحی شده که شما را به صنعت, کارفرمایان و نیز فرصت‌های تحصیل بین المللی پیوند می دهد.

این دانشگاه با کار کردن با شرکای خود در صنعت برنامه‌هایی را طراحی کرده است که بهترین تجربه‌های روز را تشکیل می‌دهند.

دانشگاه قلمرو وسیعی از تسهیلات و خدمات پشتیبانی را به دانشجویان کلیه پردیس‌ها ارائه می دهد.

دانشگاه وسترن سیدنیبرخی از این خدمات عبارتند از:

  • ارائه مکان زندگی
  • کلینیک‌های درمان با داروهای طبیعی
  • طب سنتی چین و طب سوزنی
  • ماساژهای ریلکسیشن و درمانی
  • خدمات مشاوره
  • خدمات IT (فن آوری اطلاعات)
  • دانشجویان بین المللی
  • خدمات مخصوص دانشجوی واحد آموزشی

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن (دانشگاه آر ام آی تی)

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن یک دانشگاه بین المللی تکنولوژی است که در سال 1887 و در ملبورن تاسیس شده است که بر خلق دانش جهت برآورده کردن نیاز‌های صنعت و اجتماع تمرکز دارد.

آر ام آی تی یکی از موسسه‌های آموزشی اصلی در استرالیا است و یکی از مطرح ترین دانشگاه های استرالیا می باشد که به ایجاد اغلب تحصیلات مربوط به استخدام در استرالیا می‌پردازد.

بخوانید:  ویزای موقت استرالیا پس از فارغ التحصیلی

این دانشگاه دارای بیش از 60,000 دانشجو در پردیس‌های آر ام آی تی در ملبورن, ویکتوریا و مراکز از راه دور و آنلاین در سراسر دنیا می‌باشد.

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن (دانشگاه آر ام آی تی)دانشگاه آر ام آی تی برترین مرکز علمی در زمینه طراحی و هنر در استرالیا می باشد و در رشته‌های از قبیل معماری٬ حسابداری مدیریت و مهندسی مکانیک و علوم کامپیوتر دارای شهرت می‌باشد.

دانشگاه موناش

دانشگاه موناش در سال 1958 تاسیس شد. این دانشگاه دارای 8 پردیس و بیش از 58,000 دانشجو مشغول به تحصیل است.

این دانشگاه تلاش می کند تا با توسعه دانش و خلاقیت های پرورشی وضعیت بشر را اصلاح کند.

دانشگاه  موناش  تحقیقات و آموزش جامعی را برای دستیابی به عدل اجتماعی, حقوق بشر و محیطی قابل تحمل انجام داده است.

از خصوصیات این دانشگاه موناش تقویت ارزش‌هایی نظیر برتری, تنوع, ابتکار و خلاقیت, تمرکز بین المللی, عدالت, یکپارچگی, اشتغال و اتکاء به نفس می باشد.

دانشگاه موناشدانشگاه موناش دارای 100 مرکز تحقیقاتی و 5 پردیس در ایالت‌های مختلفی می‌باشد.

دانشگاه کرتین

از خصوصیات دانشگاه کرتین استرالیا تقویت ارزش‌هایی نظیر برتری, تنوع, ابتکار و خلاقیت, تمرکز بین المللی, عدالت, یکپارچگی, اشتغال و اتکاء به نفس می‌باشد.

این دانشگاه در سال 1902 تاسیس شد و اکنون 7 پردیس در استرالیای غربی با بیش از 40,000 دانشجو و بیش از 60 باشگاه دارد که در اتحادیه کرتین به ثبت رسیده اند و شامل باشگاه‌های تحصیلی, بین المللی, موضوعی, اجتماعی, علایق خاص, ورزشی و مذهبی می‌باشد.

دانشگاه کرتین دارای 5 دانشکده و بیش از 90 مرکز تخصصی می‌باشد.

این دانشگاه عضو کلوپ دانشگاه‌های فناوری استرالیا می‌باشد و در رشته‌ّای مختلفی چون اطلاعات و ارتباطات, بهداشت, محیط زیست و جامعه به تحقیقات می‌پردازد.

دانشگاه کرتیناین دانشگاه جهت رفاه حال داشجویان خود خدماتی چون نگهداری کودکان, خدمات مشاوره, حمایت از دانشجویان دارای ناتوانی جسمی، مرکز کاریابی، خدمات پزشکی و خوابگاه ارائه می‌دهد.

دانشگاه لاتروب

دانشگاه لاتروب با هدف آموزش, یادگیری و پژوهش برای غنی سازی دنیا با تاریخچه ابتکار آموزشی طراحی شد.

بخوانید:  تمدید ویزای تحصیلی استرالیا

این دانشگاه نقشی عمده در آموزش عالی دارد و در سال 1964 تاسیس شد.

دانشگاه لاتروب سومین دانشگاهی بود که در ویکتوریا تاسیس شد.

این دانشگاه اکنون 7 پردیس و بیش از 22,000 دانشجو دارد. دانشگاه لاتروب می‌کوشد تا به شناخت وسیعی در انتقال مسئولیت‌های اجتماعی شامل آموزش و پژوهش اساسی و فراگیر مربوطه دست یابد.

دانشگاه لاتروبدانشگاه لاتروب دارای رتبه 21 در بین دانشگاه‌های استرالیا و بر اساس رتبه بندی QS World University Rankings در سال 2017 دارای رنکینگ جهانی 386 می‌باشد.

دانشگاه فدریشن Federation استرالیا

دانشگاه فدریشین استرالیا تنها دانشگاه منطقه‌ای و چند بخشی استرالیا است که در سال 1994 تاسیس شد.

دانشگاه فدریشن دارای 6 پردیس و بیش از 25,000 دانشجو می‌باشد که در دو بخش آموزش عالی و فنی و حرفه‌ای TAFE رشته‌ّای تحصیلی خود را ارئه می‌دهد.

این دانشگاه بیش از 137 سال سابقه در ارائه تحصیلات سه ساله سنتی دارد.

این دانشگاه دارای رشته‌های مختلف تحصیلی و آموزشی در مقاطع کارشناسی, کارشناسی ارشد و دوره‌های کارآموزی می‌باشد.

دانشجویان بین المللی این دانشگاه از بیش از 30 کشور مختلف برای شرکت در قلمرو متنوع TAFE و برنامه های آموزش عالی حضور یافته اند.

دانشگاه فدریشن Federation استرالیادانشگاه فدریشن یکی از مطرح‌ترین دانشگاه‌های تحقیقاتی استرالیا در زمینه‌های انفورماتیک٫ امنیت و پیشگیری از آسیب و مشکلات مربوط به آموزش و بهداشت می‌باشد.

دانشگاه کوئینزلند مرکزی

دانشگاه کوئینزلند مرکزی برترین دانشگاه در امر پژوهش و ابتکار است که در سال 1967 به عنوان انستیتو تکنولوژی کوئینزلند (QIT)  تاسیس و در سال 1992 به عنوان دانشگاه CQ  کوئینزلند به ثبت رسید که یکی از پویاترین دانشگاه‌های استرالیا با تنوع فرهنگی غنی می‌باشد.

این دانشگاه در حال حاضر دارای 30,000 دانشجو در 20 منطقه مختلف در استرالیا می‌باشد.

دانشجویان ما با کسب مدارک تحصیلی از فرصت‌های شغلی زیادی بهره مند می‌شوند.

روزانه 24,000 دانشجو با رده‌های سنی, نژاد و مذاهب متفاوت با پیروی از شعار یادگیری همیشگی در زندگی, در سی کیو یو به موفقیت دست می یابند.

دانشگاه کوئینزلند مرکزیدانشگاه سی کیو یو  بر اساس رتبه بندی QS World University Rankings در سال 2017 دارای رنکینگ جهانی 600 و جزء 100 دانشگاه جوان برتر دنیا با رتبه 90 می‌باشد.

بخوانید:  چه چیزهایی را می توان به استرالیا برد؟(وسایل مجاز)

دانشگاه کوئینزلند جنوبی

دانشگاه کوئینزلند جنوبی موسسه در سال 1967 افتتاح شد و از آن زمان تغییرات زیادی در آن ایجاد شده است نظیر ایجاد دوره‌های پژوهشی و کارشناسی ارشد, گسترش فعالیت‌های بین المللی و توسعه آن به عنوان یک موسسه چند پردیسی, با این حال ارزش‌های تاسیس خود را با بها دادن به دانشجویان حفظ کرده است.

دانشگاه کوئینزلند جنوبی در سال 2004 به دریافت جایزه بهترین دانشگاه در پیشرفت رسمی نائل شد.

دانشگاه کوئینزلند جنوبیهدف عمده دانشگاه کوئینزلند جنوبی (یو اس کیو) گسترش, تقویت و خدمت به جوامع جهانی و منطقه ای است.

دانشگاه مک کواری

دانشگاه مک کواری دانشگاهی تحقیقاتی در سیدنی استرالیا می باشد که در حومه پارک مک کواری واقع گشته است.

این دانشگاه در سال 1964 و توسط دولت نیو ساوت ولز به عنوان سومین دانشگاه شهر سیدنی تاسیس گردید.

دانشگاه مک کواریشهر سیدنی که دانشگاه در آن واقع شده است، یکی از زیباترین و استانداردترین شهرهای دنیا برای زندگی بوده و دارای آب و هوای بسیار خوب (تابستان گرم و زمستان معتدل) است.

دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)

دانشگاه نیو ساوت ولز در شهر سیدنی استرالیا واقع بوده که در سال 1949 تأسیس گردیده است. پردیس اصلی دانشگاه در حومه کنزینگتون و در 7 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد.

دانشگاه نیو ساوت ولز

شهر سیدنی که دانشگاه در آن واقع شده است، یکی از زیباترین و استانداردترین شهرهای دنیا برای زندگی بوده و دارای آب و هوای بسیار خوب (تابستان گرم و زمستان معتدل) است.

دانشگاه دیکین

دانشگاه دیکین، دانشگاهی عمومی در ایالت ویکتوریای استرالیا بوده که بر طبق آمار سال 2016 در حدود 53 هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در آن مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه در سال 1974 تاسیس گردیده و امروزه با شتابی بیش از سایر دانشگاههای استرالیا در حال رشد می باشد.

این دانشگاه دو مرتبه در سالهای 1995 و 1999 عنوان بهترین دانشگاه استرالیا را بدست آورده است.

پردیس اصلی این دانشگاه در فاصله 45 دقیقه ای از ملبورن قرار دارد.

دانشگاه دیکین

مهمترین شهر فرهنگی استرالیا بوده که میزبان بسیاری از رویدادهای فرهنگی جهان می باشد. این شهر به لحاظ جمعیت دومین شهر بزرگ کشور استرالیاست.

 

منبع: شرکت MYC

  • saeed saeed